Het voeren van campagnes voor specifieke doelgroepen samen met regionale partners (product-markt combinaties) en meewerken aan campagnes van partners.
Omschrijving (toelichting)
Kwaliteit (indicator)
Kwaliteit (toelichting)
In 2022 is tijdens Concert at SEA de campagne 'Het gras is groener in Zeeland' gelanceerd gericht om mensen te interesseren om te werken in de Zeeuwse zorg, onderwijs, techniek en horeca. Zowel op het terrein van Concert at Sea als met een langer lopende online campagne hebben we deze specifieke doelgroepen kennis laten maken met werken in Zeeland.
Met de samenwerkende natuurorganisaties (De Zeeuwse Natuur) zijn de campagnes ‘Altijd Open’ en ‘Ommetjes’ uitgevoerd met als doel om zowel inwoners van Zeeland als beoogde doelgroepen buiten Zeeland te verrassen met de bijzondere Zeeuwse natuur. Ook hier zijn online activiteiten gecombineerd met de inzet van middelen in de fysieke ruimte.
Ook is in 2022 de toeristische campagne 'Zeeuwse Smaken' uitgerold waarmee Zeeland werd geprofileerd als smaakvolle provincie en de Zeeuwse (culinaire) smaken als belangrijk doel van een bezoek aan Zeeland werden gepositioneerd. Met deze samenwerking met vertegenwoordigers uit de toeristische sector wordt ingezet op een betere spreiding in toeristisch bezoek: meer buiten het hoogseizoen en ook naar andere plekken in Zeeland dan de kust.