Terug
Zeeland top of mind krijgen (zichtbaar en vindbaar) als aantrekkelijke regio om te leven, werken, studeren, ondernemen en recreëren.
Dit doen we via 4 sporen:
- Digitale Marktbewerking via www.zeeland.com:
- Behoud en breid fans en doelgroepen uit.
- Interactie met (potentiële) fans via social media, nieuwsbrieven en online marketingkanalen.
- Zorg voor goede vindbaarheid op zoekmachines met inspirerende inhoud over Zeeland. - Ontwikkelen van de positioneringsstrategie “Shaping the Future Delta”: Actieve positionering van het merk Zeeland maakt de regio ook in de toekomst ideaal om te ondernemen, werken, wonen, studeren en bezoeken.
- Oprichten van een zelfstandige Merkorganisatie Zeeland, die voor de hele regio:
- Structureel werkt aan een sterk merk Zeeland voor leven, werken, studeren en recreëren, gebaseerd op de positioneringsstrategie en de merkwaarden vindingrijk, daadkrachtig, rechtdoorzee en verbindend.
- Focus op regio branding en marketing voor Zeeland.
- Inspireren, faciliteren, verbinden en optreden als proactieve gesprekspartner. -
Activiteiten en campagnes gericht op specifieke doelgroepen:
- Bevorderen van toeristische spreiding in tijd en plaats.
- Samenwerken met event partners om doelgroepen te bereiken en Zeeland als aantrekkelijke regio te positioneren voor leven, werken, studeren en recreëren.
- Gezamenlijk werven van talent voor Zeeland d.m.v. campagnes en product/marktcombinaties.