Zeeland top of mind krijgen (zichtbaar en vindbaar) als aantrekkelijke regio om te leven, werken, studeren, ondernemen en recreëren.

Dit doen we via 4 sporen:

  • Digitale Marktbewerking via www.zeeland.com:
    • Behoud en breid fans en doelgroepen uit.
    • Interactie met (potentiële) fans via social media, nieuwsbrieven en online marketingkanalen.
    • Zorg voor goede vindbaarheid op zoekmachines met inspirerende inhoud over Zeeland.
  • Verder ontwikkelen van de merkstrategie op basis van de positioneringsstrategie “Shaping the Future Delta”: een sterk merk Zeeland maakt de regio ook in de toekomst ideaal om te ondernemen, werken, wonen, studeren en bezoeken.
  • Omvormen van Team Zeeland Marketing naar een Merkorganisatie Zeeland, die voor de hele regio:
    • Structureel werkt aan een sterk merk Zeeland voor leven, werken, studeren en recreëren, gebaseerd op de positioneringsstrategie en de merkwaarden vindingrijk, daadkrachtig, rechtdoorzee en verbindend.
    • Inspireren, faciliteren, verbinden en optreden als proactieve gesprekspartner.
  • Activiteiten en campagnes gericht op specifieke doelgroepen:
    • Bevorderen van toeristische spreiding in tijd en plaats.
    • Samenwerken met event partners om doelgroepen te bereiken en Zeeland als aantrekkelijke regio te positioneren voor leven, werken, studeren en recreëren.
    • Gezamenlijk werven van talent voor Zeeland door middel van campagnes en product/marktcombinaties.